تیم ملی ووشو ایران با کسب سه مدال طلای ساندای مردان در مجموع با ۱۰ مدال طلا ، نقره و برنز به مکان سوم جهان صعود کرد.

به گزارش مشرق، پرونده ووشو ایران در سیزدهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی جهان با کسب ۶ مدال طلا ، سه نقره و یک برنز بسته شد تا کاروان اعزامی کشورمان به مکان سوم جدول توزیع مدالها صعود کند.

در مسابقات نوبت عصر سه عضو تیم مردان کشورمان در دیدارهای پایانی رقبای خود را شکست داد و به مدال طلا دست پیدا کردند. محسن محمد سیفی سانداکار وزن ۷۰ کيلوگرم  کشورمان در دیدار پایانی "علي اوه" از ترکيه را شکست داد و قهرمان شد. وی با برتری مقابل حریفانی از اردن ، انگليس، ويتنام و اوکراين راهی فینال شده بود.

امیر فضلی هم در وزن ۸۵ کيلوگرم در جدال برای کسب مدال طلا «ارسلان بکتميروف» از روسيه را از پیش رو برداشت و دومین طلای تیم مردان و پنجمین طلای کشورمان در این مسابقات را کسب کرد. وی دور نخست اسرتاحت داشت و سپس با برتری مقابل انداکارانی از انگليس و اوکراين به فینال رسیده بود.

ششمین طلای تیم کشورمان در این مسابقات به نام حمید رضا قلی پور ثبت شد. وی در وزن ۹۰- کیلوگرم در دیدار پایانی مقابل «ايليا ويرچينا» از بلاروس صاحب پیروزی شد و روی سکوی نخست ایستاد. وی دور نخست استراحت داشد و در ادامه حریفانی از سوئد و جمهوري  را شکست داد و به دیدار نهایی راه يافت.

بنابراین پرونده تیم ووشو کشورمان در این مسابقات با شش طلای صدیقه دريایی ، مریم هاشمی ، الهه منصوریان ، محسن محمد سیفی ، امیر فضلی و حمید رضا قلی پور ، سه نقره تیم دوئلین ، فرشاد عربی و زهرا کیانی و تک برنز محسن شیرزاد به کار خود در این مسابقات پایان داد.


منبع: سایت فدراسیون ووشو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس